Σάββατο 11 Ιουνίου 2005

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τον ρούν της ιστορίας

«Μωρό μου, να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» - Εύα

«Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο!» - Πηνελόπη

«Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θ' αργήσουμε» - Μήδεια

«Άντε, τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας, πριν κρυώσει το φαγητό» - Η μητέρα του Πόντιου Πιλάτου

«Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!» - Η γυναίκα του Ιούδα

«Τζουτζούκο μου, αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μού ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό». - Εύα Μπράουν, 1940

«Αγάπη, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο» - Τζάκι Κένεντι, 1963

«...και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τείχος κι εμείς όχι» - Κυρία Ούλμπριχτ, 1961

«Γιώργο, ο αχαΐρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να μπει!»- Δέσποινα Παπαδοπούλου, 1973

«Οσάμα, θα πάω στη Νέα Υόρκη με τη μαμά - με διαφορετικές όμως πτήσεις». - Η κυρία Μπιν Λάντεν

Τώρα πλέον ξέρετε....

1 σχόλιο:

  1. Δεν έχεις ακούσει, σκορπινάκι, ότι τα πάντα κινούνται από τις γυναίκες; Όχι μόνο τα καλά λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...