Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2005

Απόσπασμα

- μπλα μπλα μπλα.
- Το καταλάβατε;
- .....
- Δεν το καταλάβατε;
- .....
- Μάλιστα. Ποιός μπορεί να μου πεί την διαφορά του ελέγχου από την διασφάλιση;
- .....
- Δεν τρώω φοιτητές, ακόμα τουλάχιστον!
- .....
- Λοιπόν υπάρχουν δύο περιπτώσεις:
α) Ντρέπεστε,
β) Δεν έχετε καταλάβει χριστό απ' όσα έχω πεί. Τί από τα δύο συμβαίνει;
- .....
- Σας έκλεψε η νεράιδα την μιλιά χτες βράδυ;
- .....
- Δεν κάνουμε δουλειά όμως έτσι. Θέλετε να το ξαναπώ;
[Δειλά δειλά ακούγεται μια φωνή]
- Χμμμ δεν το ξαναλές δάσκαλε μια φορά;
- Ευχαρίστως! [μπλαμπλαμπλα] Το καταλάβατε;
- .....
- Θα μου πεί κάποιος την διαφορά;
- .....
- Μπορούμε να περάσουμε ένα δημιουργικό απόγευμα αναλύοντας και ξαναναλύοντας αυτή την διαφορά αν θέλετε!
[Η ίδια δειλή φωνή, λίγο πιό δυνατή τώρα...]
- Α έτσι πάει;
- Έτσι πάει!
- Ε τότε να προσπαθήσω να απαντήσω;
- Φυσικά και να προσπαθήσεις, δεν παίρνουμε κεφάλια ούτε εξεταζόμαστε αυτή τη στιγμή!
- μπλαμπλα
- Ακριβώς! Δύσκολο ήταν;
- .....

Εδώ είναι που σηκώνεις τους ώμους.....

18 σχόλια:

  1. Μάλλον το μυαλό τους το είχαν στον καφέ και στο ποδόσφαιρο που είχε χτες... Μόλις συγκεντρωθήκαν λίγο αμέσως σου απάντησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιτίλια τα κόβω τα τσακάλια σου ...
    Πρόσεχε μην σου πάρουν φωτιά :PPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ τοπα οτι θαπας αγριεμένος και θα τα τρομοκρατήσεις τα παιδιά, βλέπω ότι το πέτυχα διάνα!

    την άλλη φορά δοκίμασε να πεις και κανα ανεκδοτάκι να σπάσεις τον πάγο, γιατί κατευθείαν στο ψητό μάλλον για εκτελεστικό απόσπασμα το πέρασαν τα παιδιά....

    εδώ κοτζάμ Χριστόδουλος και το τόλμησε, -και σε μερικές περιπτώσεις έπιασε κιόλας- μήπως θα έπρεπε να το εφαρμόσεις και συ?

    αν πάλι δεν θες ανεκδοτάκι, ε, τι να σουπω... βάλε ένα μίνι και κάτσε πάνω στην έδρα! και αυτό θα έχει εξίσου καλά αποτελέσματα!!!
    :PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως, καλού κακού, έχε πρόχειρα κανά δυο λεξοτανίλ... ποτέ δεν ξέρεις...:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτσε βρε jojo. Πού φάνηκε ότι τα τρομοκράτησα; Μια χαρά γλυκά και με το χαμόγελο τους μίλησα. Κάνεις λάθος. Όσο για το mini... δεν ξέρω αν μου πάει η ριζική αποτρίχωση που χρειάζομαι για να φορέσω κάτι τέτοιο :p

    Α και που είσαι... για ΤΕΙ ο όρος "έδρα" είναι άγνωστος...

    Στράτο τα λεξοτανίλ τα έκοψα όταν σταμάτησα να κάνω μάθημα Οργανικής Χημείας. Μια συγκεκριμένη φοιτήτρια ήταν ικανή να βρεί τον "μακρύτερο" δρόμο σύνθεσης με την πρώτη! Χωρίς καν να σκεφτεί! Εκεί να δεις νεύρα!
    Τα χάπια τα τσιγάρα μου και ένα ταξί να φύγω!
    Αφού της είχα πεί ότι αξίζει να την προσλάβει κάποιος για λογαριασμό των ανταγωνιστών του! Μετά από αυτό, όλα μου φαίνονται εύκολα!!!

    Χρύσα μου μάλλον δύσκολο.. Δεν ξέρω τί ποδόσφαιρο είχε χτες, αλλά το μάθημα ήταν χτες 4-8 συνεπώς....
    Απλά ήταν ψαρωμένα όσο δεν πάει άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να σου πω ακριβώς που φάνηκε η τρομοκρατία.
    στην ατάκα:
    "- Δεν τρώω φοιτητές, ακόμα τουλάχιστον!"

    που σημαίνει, οτι απλά πήγες χορτάτος και την άλλη φορά ή κάποια άλλη φορά θα τους φας!!!!
    :P

    αυτή αγαπητέ ονομάζεται έμμεση ψυχολογική βία και καθηλώνει το θύμα του και του κόβει και τη λαλιά!

    οπότε η αντίδραση (ή μάλλον η έλλειψη αυτής) ήταν αναμενόμενη.

    μάλλον δεν κατάλαβαν οτι επρόκετο απλά για black χιούμορ....

    ;)
    Y.Γ. δεν μας είπες όμως,
    πως τους τρώς τους φοιτητές σου? με σκορδάκι και στη σούβλα ή κοκκινιστούς στην κατσαρόλα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τους φοιτητές μου τους τρώω κόκκινη σάλτσα - σκορδάτη, τις φοιτήτριές μου όμως μόνο στην σούβλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "- Δεν τρώω φοιτητές, ακόμα τουλάχιστον!" λάθος συμφωνώ ...
    "Αν δεν συνεργαστείτε μαζί μου θα περάσουμε πολλααααα χρόνια μαζί", μήπως;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "- Δεν τρώω φοιτητές, ακόμα τουλάχιστον!" λάθος συμφωνώ ...
    "Αν δεν συνεργαστείτε μαζί μου θα περάσουμε πολλααααα χρόνια μαζί", μήπως;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με όλο το θάρρος, καθότι δίδασκα παλαιότερα, να σου πώ κάτι. Οταν μπαίνεις σε τάξη για πρώτη φορά Darthiir, έχε υπόψη σου ότι αυτό που νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Οσο άγχος έχεις εσύ, άλλο τόσο έχουν εκείνοι. Δεν σε ξέρουν, πρώτη φορά σε βλέπουν και είναι πολύ μαζεμένοι. Εάν το μάθημα που κάνεις είναι κύριο και υποχρεωτικό, ένας λόγος παραπάνω να φοβούνται και λιγάκι. Αν είσαι αυστηρός απο την πρώτη μέρα, δύσκολα θα σου μιλάνε, φοβούνται μήπως "τους φάς" δηλαδή μήπως τους κακοπάρεις απο την αρχή, αν δεν καταλάβουν σωστά κάτι και πετάξουν καμμιά μπαρούφα..
    Αν είσαι λάσκα, όμως, απο τη πρώτη μέρα ίσως να μη σε υπολογίζουν μετά..
    Γενικά κάθε αρχή και δύσκολη..
    Κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπα όπα όπα...
    Παρανοήσατε! Το μάθημά μου ΔΕΝ είναι κρύο και επίσης ούτε άχγος έχω (έχουμε ξεκαθαρίσει νομίζω ότι εγώ και το άγχος έχουν διακόψει διπλωματικές σχέσεις) και κάνω και πλάκα (είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά κατάλαβαν ότι το "δεν τρώω φοιτητές" ήταν χιούμορ! Ο άνθρωπος που περιγράφεις Μαρίνα μου δεν είμαι εγώ και ο στόχος μου πάντα ήταν να εξάψω την περιεργεια και την κρίση και μετά να μεταδώσω γνώση.

    Οι φοιτητές χτες το μόνο που είδαν ήταν ένα χαμογελαστός τύπος που τους είπε ότι μερικά από αυτά που θα πούμε την χρονιά αυτή καλά θα ήταν να τα καταλάβουν και τα υπόλοιπα θα τους κάνει καλό να τα έχουν ακούσει ώστε να τα θυμηθούν αν χρειαστεί!

    Ααααντιθέτως, νομίζω ότι έγινα πολύ φιλικός και μάλλον πρέπει να το κόψω λίγο!

    ΟΚ το πρώτο φετινό μάθημα πήγε καλά. Απλά μάλλον τα παιδιά δεν έχουν συνηθίσει να μιλάνε, κάτι που τους προέτρεψα αρκετές φορές χτες, ρωτώντας τους ακόμα και πράγματα απλά όπως τους στόχους τους και γιατί μπήκαν στην σχολή αυτή κτλ κτλ κτλ...

    Ε μόνο τα ονόματά τους και το εξάμηνό τους κατάφερα να πάρω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς που παρανόησα!. Νόμισα ότι θα είσαι πολύ αυστηρός..
    Ευτυχώς και ευτυχώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και κάτι άλλο, τι σημαίνει :P ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. νομίζω ότι έχεις δίκιο ότι τα παιδιά δεν έχουν συνηθίσει να μιλάνε... γι'αυτό καλό είναι να τα κάνεις να ανοιχθούν λίγο στην αρχή, με άσχετα με το μάθημα πράγματα... απλά καθημερινά... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμμ....
    Εγώ δάσκαλος δεν είμαι αλλά θα
    πω την κοτσάνα μου.

    Ίσως αν δοκίμασεις την πρώτη φορά
    να μην κάνεις μάθημα ακριβώς...;

    Πες τους καμιά μπαρούφα του τύπου
    "σας πάω βρε τσογλάνια" ή ίσως να
    πιάσεις κουβέντα μαζί τους. Να δεις
    που θα σε πάνε εκείνοι. Να μην νοιώσουν
    ότι τους τραβάς εσύ στο μέρος που θές.

    Και μετά όταν καταλάβεις ότι δημιουργείτε
    κλίμα επιστοσύνης να τους τονίσεις όμορφα
    αυτό που πρόκειτε να προσπαθήσετε να κάνετε
    παράλληλα. Δηλάδή τον σκοπό του μαθήματος.

    Τα παραπάνω τα λέω πολύ ταπεινά.
    Είναι υποκειμενικά. Σε εμένα ένας
    τέτοιος καθηγητής θα με βοηθούσε
    να εκτιμήσω αυτό που κάνει. Αλλον
    ίσως να τον κάνει να χασμουριθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλύτερα είναι το ψητό στο φούρνο
    βάζεις μέσα και πατάτες και τρώνε
    περισσότερα στόματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και πάλι λάθος johny... Ξεχνάτε ότι μιλάμε για Ελληνικό ίδρυμα. Το πρώτο μάθημα το έχασαν κάνοντας κατάληψη! Δεν γίνεται να χαθεί άλλο για να τους πείς διάφορα! Και άλλωστε ΔΕΝ είμαστε πρώτη δημοτικού! Είπαμε, ναι, φροντίζουμε και για διαπαιδαγώγιση, αλλά δεν γίνεται να χάνονται ώρες για "γνωριμίες". Δαπάνησα μισή ώρα περίπου γι΄ αυτό. Μεγάλα παιδιά είναι. Δικαίωμα ψήφου έχουν. Δεν μπορώ να τα μάθω εγώ, τώρα, να εξωτερικεύονται.

    Ψητό στο φούρνο... τσκ τσκ τσκ...
    Δεν συγκρίνεται με τίποτε με την σούβλα ;)

    Σκορπίνα, θύμισέ μου να εφαρμόσω την πρότασή σου στα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φύλαξε μου κάνα από δαύτα
    να το κάνω στο φούρνο μιας
    και δεν έχω σούβλα στο σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...