Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2005

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι….

Ώρα 10 το πρωί και αλλάζω τακάκια και λάδια για την εξόρμηση του 3ήμερου! Να ’σου ο τάδε3 από την Α3 στο τηλέφωνο! Με συγχωρείς που σε ενοχλώ στο κινητό! (πάντα ζητάνε συγνώμη λόγω δέους επειδή τα έχω καλά με τον ΑποΚάτω όπως έχουμε πει). Τίποτε, δεν πειράζει (θα προσθέσω ένα δύο βασανιστριάκια για εσένα στην μηνιαία λίστα που θα του στείλω) πες μου ποιο το πρόβλημα; Ε να, δύο νούμερα είναι λάθος! Λάθος; Χμμ τι μπορώ να κάνω; (Ελεύθερη μετάφραση του «Εσύ μου τα έδωσες ρε!») Εεεεε να τα διορθώσουμε; Μήπως να τα διόρθωνες εσύ πριν τυπώσεις; Άλλωστε δικά σας νούμερα είναι! Α μπορώ; Μα φυσικά και μπορείς (…άμα πατήσεις τα αντίστοιχα πλήκτρα….)!
Τελειώνω με τα του αμαξιού μου λοιπόν και οδεύω προς το γραφείο. Παίρνω και τα τηλεφωνάκια μου στους partners να μου στείλουν τα στοιχεία και μου λένε όλοι ότι ο «δικός μου» κανόνισε μαζί τους να περάσει από τις εταιρείες να τα πάρει! Πολύ ωραία, είμαι έτοιμος λοιπόν, έχω τελειώσει μάλιστα 2 μέρες πριν το deadline! Και έρχεται το απόγευμα. Ρωτάει ο ΝΚ. Γιατί ο τάδε3 παραπονιέται για τον προϋπολογισμό; Δεν ξέρω, δεν τον έκανα εγώ. Ναι αλλά γιατί του είπες να πάρει την ΧΧΧ και δεν του απάντησες εσύ; Μα;; Είπαμε, δεν τον έκανα εγώ, πώς να του απαντήσω εγώ;;; Μα να του απαντούσες! Πώς να του απαντήσω για κάτι που δεν ξέρω; Είσαι καλά;
Δεν συνεχίζω για να μην ξαναγίνω Τούρκος. Η ουσία είναι ότι με άκουσε όλο το κτίριο για τα επόμενα 5 λεπτά. Αφού βγαίνοντας έξω μου κάνει η γραμματέας: Μην φωνάζεις έτσι καλέ, μιλάμε και στο τηλέφωνο! (Μου έχουν μείνει κενά πλάκα-πλάκα δύο μαστιγωματάκια γι’ αυτό το μήνα… ρε λες;;;;)
Μετά από λίγο μπαίνει ο ΥΥΥ στο γραφείο: Ο ΝΚ ρωτάει πώς θα πάρει την πρόταση από την Α3. (Να σημειώσουμε ότι συνήθως με ρωτάει ο ίδιος αυτοπροσώπως!) Μα; Αφού ο τάδε3 μου είπε ότι έχει συνεννοηθεί μαζί του να συναντηθούν! Βγαίνει, ξαναμπαίνει και ξαναλέει: Πότε; Σοκ εγώ. (Να ξανασημειώσω ότι με ανοιχτή την πόρτα ακούγονται ότι λέμε από το ένα γραφείο στο άλλο και δεν χρειαζόμασταν τον ΥΥΥ για διάμεσο!) Τι πότε; Το πρωί ο τάδε3 μου είπε ότι έχει συνεννοηθεί! Καλά, ο ΝΚ ρωτάει γιατί δεν του το είπες; Τι να του πω παιδί μου; Να του πω ότι συνεννοήθηκε με τον τάδε3 να πάει να συναντηθεί μαζί του;;;;; Εγώ θα του πω τι είπε με κάποιον την στιγμή που δεν ήμουν παρόν στην συζήτησή τους;;;; (Εγώ τώρα γιατί δεν βγάζω λογική σε αυτό δεν ξέρω…) Για κάτσε να πάω να τον ρωτήσω να δούμε… Μέχρι να βγω από το γραφείο ο ΝΚ έχει γίνει Λούης από το δικό του!!!!
Τέσπα, μετά από μισή ώρα γυρνάει… ΝΚ, εγώ έχω τηλεφωνήσει τρείς φορές στις εταιρείες παρακαλώντας τους να στείλουν κάτι. Και αυτοί απαντούν κάθε φορά ότι συνεννοήθηκαν μαζί σου να περάσεις να τα πάρεις. Όταν λοιπόν αναλαμβάνεις τις συνεννοήσεις, να ξέρεις ότι θα τις φέρνεις και σε πέρας. Εγώ παραπάνω δεν μπορώ να βοηθήσω. Ναι-ναι, εντάξει θα τα πάρω εγώ…

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα πάρει τίποτε. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι εγώ θα λείπω!

Ρε μπας και παίζω σε ταινία των Μόντυ Πάιθονς;

ΥΓ: Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απουσία καμηλών από το Αττικό Πάρκο, έφερα και εκθέτω το κοπάδι μου στο παρόν blog!

3 σχόλια:

  1. όσον αφορά τις εργασιακές συνθήκες, σε θεωρώ alter ego...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαθιές ανάσες και σκέψου τις πάπιες και τα παγώνια!

    Καλημέρα
    Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει ότι και να σου κάνουν σήμερα ΑΡΚΕΙ να σε αφήσουν ήσυχο το τριήμερο..σωστά?

    Και έλεγα και εγώ, τι είναι όλες αυτές οι καμήλες..καμηλο-τσέλιγκα!

    Ερωτήσεις
    1) Η βακτριανή καμήλα που βλέπω είναι άνετη στο κάθισμα?
    2) Η κάθεσαι ανάμεσα στις καμπούρες?
    3) Ποιανής καμήλας άλλαξες τα λάδια και τα τακάκια για την εξόρμησή σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...